משלוחים לכל הארץ עד 8 ימי עסקים (באופן זמני)

הסיפור שלנו

איזה מהמם אתה, רץ לחדר כושר, מתאמן, מרים! מוריד, נושם, נושף, לא מוותר! אין חיה כזאת לפספס אימון, נפש בריאה בגוף בריא וגם שווה! אין מה לעשות? אתה רוצה להראות יפה ונכון? וגם להיות בריא בכללי, צריך להשקיע.

עכשיו הלוואי וזה היה נגמר בחדר כושר, בשביל גוף נכון צריך לשריין גם את החדר אוכל. ערמות של חלבונים טהורים ישירות לשריר כדי לבנות אותו. וצריך כל כך להיזהר שלא ליפול, בדוק שלא במתוקים אחרי הכל מדובר בדיאטה, שזה במילים אחרות אורח חיים, ככל שתדבקו יותר במטרה ככה התוצאות שוות יותר, נשמע קשוח ואכן אם אין אלטרנטיבות קל ליפול.

26%
גרם חלבון

ללא שמן
דקלים

ללא תוספת
סוכר

אז מה בתפריט?

יש לנו בייצים, ועופות ודגים וסבבה כל האוכל המזין, ואפילו חטיפי בריאות יש כיום. אבל מה אם מתחשק למרוח איזה שוקולד? לחטוא טיפה? מה זה? כאילו טס לשומן?
אז זהו שלא בהכרח! פרוטלה, ממרח שוקולד למתאמנים עשוי ממרכיבים טבעיים וממתיקים.

איך זה יכול להיות?

הקקאו איכותי במיוחד. השמן הוא לא שמן דקלים, הוא מורכב מכמה סוגים של שמנים בין היתר, שמן אגוזי לוז ושיאה, שהם גם פחות מזיקים עד בריאים וגם טעימים בהרבה יותר. בתוך המוצר עצמו! יש 10% אגוזי לוז מרוסקים שזה עצום! ולכן גם הטעם העשיר. ומעל הכל, עד 26% חלבון שמגיע ממקור איכותי של מי גבינה.

לכל המוצרים

אז איזה טעמים קיימים והאם זה רק ממרח?

עכשיו אתם לא בדיוק שוקולד סטייל? יותר חובבי וניל? הכל טוב! גם וניל ארגנו לכם,יש גם בטעם עוגיות. אבל לא רק! תחטאו כמה שרק מתחשק לכם, זה מגיע גם בסגנון של בלילות של פנקייקים בטעמים, ואם ממש בא לכם להתנפל על שוקולד בקוביות ולא להזיק לאלה שבבטן אז גם בשוקולד תכלס סתמי, תתקלו, הכי הרגיל מהסוג הסתמי שאתם רגילים, רק בלי ליפול בדיאטה. טכנית? יש עוד שלל טעמים, גלשו ופשוט תבחרו כמו גלידה מה שמתחשק לכם תחטטו וחפשו את כל המוצרים! ממש גן עדן לספורטאים!

מאיפה צץ הדבר השווה הזה?

פרוטלה, קיימת בשוק כבר זמן לא מבוטל, הגיעה אלינו ישירות מספרד גם שם יש יפים ונכונים. יחד עם זאת ולמרות שזה פחות מרתק, החברה פותחה על ידי שני מומחים ברפואה מתחום התזונה. הכיוון היה יותר לכאלה שזקוקים לממרחים טעימים כמו סוכרתיים, ומשם עם גיוון הטעמים, הם התפתחו ופתחו לנו מגוון עצום של טעמים לספורטאים. שזה מן הסתם מדבר על עקרון של תוספי חלבון לתזונה, באנו לפתח שריר כאן לא?

רגע! מה שרשום על המרכיבים אצלנו שונה ממה שקיים באתר המקורי! איך?

עכשיו אם תחליטו לעשות שיעורי בית ולהיכנס לאתר המקורי תהיה לכם הפתעה לא ברורה, אצלהם זה על בסיס של 20% חלבון ואצלנו רשום 26% מאיפה? יש פער. אל חשש, אין לכם בעיות לא בראיה, ולא בחשיבה, אנחנו דאגנו לשדרג את המתכון המקורי, כדי שזה יהיה יותר יעיל. חשוב לציין שבימים אלה אנו ממתינים לקבלת תעודת הכשרות מהרבנות הראשית לישראל ככה שבקרוב מאוד נעלה את התעודה לעמוד הפייסבוק שלנו.

מהיבואן הבלעדי לצרכן הסופי.

רצנו, בחנו את השוק, איתרנו את המוצר וחתמנו על בלעדיות. ככה זה כשהיבואן עצמו, הוא מתאמן מקצועי, ופרפקציוניסט, אנחנו אוהבים לקחת הכל לקצה, כל הטוב שאפשר בקופסא אחת, לא מתפשרים לא על טעם, לא על איכות ובטח שלא על מקצועיות. אחרי הכל אנחנו מדברים באותה השפה, דיאטה זאת דיאטה, וקשה לחיות בלי אלטרנטיבות אז דאגנו לספק לכם הכל. אז אם התגעגעתם לטעם החטא המתוק רק בגדר המותר כל מה שנותר לכם זה רק להזמין, לטעום ולהפיץ, השאר כבר עלינו, אנחנו נדאג לזה שזה יהיה לכם זמין רק אל תגידו שלא אמרנו מראש, זהירות, זה מה זה ממכר!

לכל המוצרים

המוצר נוסף לעגלה

איך תרצו להמשיך מכאן?
דילוג לתוכן